Sponsoring sportowy to jedna z najintensywniej rozwijających się form niekonwencjonalnej promocji. Efektywność sponsoringu polega na nowoczesnym i multiwerbalnym przekazie komunikacji marketingowej. Oto jej niewątpliwe zalety:
* sponsoring zwiększa rozpoznawalność marki i produktu, jak również przyspiesza adaptację procesu wprowadzania zmian wizerunkowych Sponsora,
* sponsoring umożliwia kontakt z potencjalnymi klientami,
* sponsoring jest idealną podstawą komunikacji mix, dzięki której łatwiej o "efekt synergii", co trudno osiągnąć przy klasycznej formie reklamy,
* sponsoring wykorzystuje działania wielokanałowe, gdzie możliwości reklamowe są zróżnicowane,
* sponsoring cieszy się dużą akceptacją u odbiorców i nie jest formą narzucającą się w przeciwieństwie do tradycyjnej reklamy,
* sponsoring wywołuje pozytywne skojarzenia wśród odbiorców, wyzwalając pozytywne emocje,
* sponsoring w sporcie kojarzony jest ze zdrowiem, dynamiką, sukcesem...
* sponsoring dotyczy różnych dziedzin życia (sport, kultura, ekologia, itp.), wśród których zdecydowanym liderem jest sport, a piłka nożna w szczególności obecność w sportowych blokach informacyjnych (TV),
* relacje w prasie sportowej i we wszystkich dziennikach (ogólnopolskich i lokalnych),
* transmisje telewizyjne z meczów nie są przerywane blokami reklamowymi.
Oferta Naprzodu obejmuje:
1. reklamę na bandach wokół boiska,
2. reklamę na strojach piłkarskich każdej z grup młodzieżowych i seniorskiej,
3. reklamę na zewnętrznym murze stadionu (od strony ulicy Bema),
4. reklamę na materiałach informacyjnych klubu,
5. reklamę na stronie internetowej klubu,
6. możliwość organizowania pokazów i promocji w czasie meczu.