INFO:

NOWOŚCI:

 

Informujemy, że na czas remontu budynku klubowego do dyspozycji kibiców będzie tylko trybuna kryta i sąsiednie z nią sektory. Kibiców prosimy o parkowanie samochodów przy ul. Bema. 

Wjazd na obiekt sportowy dla drużyn gości i sędziów bramą nr 2 od strony ogródków działkowych. 


NR KONTA: BANK SPÓŁDZIELCZY W WODZISŁAWIU ŚLĄSKIM 

28 8468 0000 0010 0027 4225 0001


POSTAW 1% NA NAPRZÓD

KRS 0000001681


SZKOŁA TALENTÓW:


PIERWSZA DRUŻYNA

NAJBLIŻSZY MECZ:

NIEDZIELA, 11.11.2018
GODZ. 14.00

15 KOLEJKA LIGI OKRĘGOWEJ
II GRUPY ŚLĄSKIEGO ZPN

3

0

SOŚNICA

GLIWICE

NAPRZÓD

RYDUŁTOWY

OSTATNI MECZ:

2

1

NAPRZÓD

RYDUŁTOWY

PRZYSZŁOŚĆ

CIOCHOWICE


NASZE PROFILE:

STATYSTYKI:

PROFIL:

KANAŁ TV:

PROFIL:


"Szkolenie w zakresie

sportu - piłki nożnej"

od marca 2019 roku

do grudnia 2019 roku

jest współfinansowane

w kwocie 92 000,00 zł

z budżetu:

Online:

Naszą witrynę przegląda teraz 15 gości 

Logowanie



LICZNIK ODWIEDZIN

Dzisiaj8
Wczoraj63
Wizyt w tygodniu283
Wizyt w miesiącu766
Wszystkie178309

VCNT - Visitorcounter

TABELA

TABELA GR. II ŚLZPN

źródło: www.90minut.pl


 
screen shot 10-05-16 at 09.37 am.jpg
Sponsoring PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator    niedziela, 14 listopada 2010 22:34

Oferta marketingowa

Sponsoring sportowy to jedna z najintensywniej rozwijających się form niekonwencjonalnej promocji. Efektywność sponsoringu polega na nowoczesnym i multiwerbalnym przekazie komunikacji marketingowej. Oto jej niewątpliwe zalety:
* sponsoring zwiększa rozpoznawalność marki i produktu, jak również przyspiesza adaptację procesu wprowadzania zmian wizerunkowych Sponsora,
* sponsoring umożliwia kontakt z potencjalnymi klientami,
* sponsoring jest idealną podstawą komunikacji mix, dzięki której łatwiej o "efekt synergii", co trudno osiągnąć przy klasycznej formie reklamy,
* sponsoring wykorzystuje działania wielokanałowe, gdzie możliwości reklamowe są zróżnicowane,
* sponsoring cieszy się dużą akceptacją u odbiorców i nie jest formą narzucającą się w przeciwieństwie do tradycyjnej reklamy,
* sponsoring wywołuje pozytywne skojarzenia wśród odbiorców, wyzwalając pozytywne emocje,
* sponsoring w sporcie kojarzony jest ze zdrowiem, dynamiką, sukcesem...
* sponsoring dotyczy różnych dziedzin życia (sport, kultura, ekologia, itp.), wśród których zdecydowanym liderem jest sport, a piłka nożna w szczególności obecność w sportowych blokach informacyjnych (TV),
* relacje w prasie sportowej i we wszystkich dziennikach (ogólnopolskich i lokalnych),
* transmisje telewizyjne z meczów nie są przerywane blokami reklamowymi.

Oferta Naprzodu obejmuje:
1. reklamę na bandach wokół boiska,
2. reklamę na strojach piłkarskich każdej z grup młodzieżowych i seniorskiej,
3. reklamę na zewnętrznym murze stadionu (od strony ulicy Bema),
4. reklamę na materiałach informacyjnych klubu,
5. reklamę na stronie internetowej klubu,
6. możliwość organizowania pokazów i promocji w czasie meczu,

 
Premium joomla themes

Sponsorzy klubu

ZOSTAŃ CZŁONKIEM KLUBU

KS NAPRZÓD RYDUŁTOWY

DEKLARACJA


Doradztwo Podatkowe DELTA

Partnerzy klubu

 


Kalendarz