INFO:

 


Mikołowski Bank Spółdzielczy

Nr. konta: 40 8436 0003 0101 0427 4225 0002


POSTAW 1% NA NAPRZÓD

KRS 0000001681


SZKOŁA TALENTÓW:


PIERWSZA DRUŻYNA

NAJBLIŻSZY MECZ:

SOBOTA, 21.03.2020
GODZ. 15.30

17 KOLEJKA KLASY "A"
 

GOSPODARZ GOŚCIE

NAPRZÓD -23 RYDUŁTOWY

DECOR BEŁK II


OSTATNI MECZ:

 

5

1

POLONIA NIEWIADOM

NAPRZÓD-23 RYDUŁTOWY 


NASZE PROFILE:

STATYSTYKI:

PROFIL:

KANAŁ TV:

PROFIL:


"Szkolenie w zakresie

sportu - piłki nożnej"

od marca 2019 roku

do grudnia 2019 roku

jest współfinansowane

w kwocie 92 000,00 zł

z budżetu:

 

Online:

Naszą witrynę przegląda teraz 57 gości 

Logowanie



LICZNIK ODWIEDZIN

Dzisiaj20
Wczoraj114
Wizyt w tygodniu221
Wizyt w miesiącu927
Wszystkie199534

VCNT - Visitorcounter

TABELA

TABELA A KLASA ŚLZPN

źródło: http://www.90minut.pl

 


 
Sponsoring PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator    niedziela, 14 listopada 2010 22:34

Oferta marketingowa

Sponsoring sportowy to jedna z najintensywniej rozwijających się form niekonwencjonalnej promocji. Efektywność sponsoringu polega na nowoczesnym i multiwerbalnym przekazie komunikacji marketingowej. Oto jej niewątpliwe zalety:
* sponsoring zwiększa rozpoznawalność marki i produktu, jak również przyspiesza adaptację procesu wprowadzania zmian wizerunkowych Sponsora,
* sponsoring umożliwia kontakt z potencjalnymi klientami,
* sponsoring jest idealną podstawą komunikacji mix, dzięki której łatwiej o "efekt synergii", co trudno osiągnąć przy klasycznej formie reklamy,
* sponsoring wykorzystuje działania wielokanałowe, gdzie możliwości reklamowe są zróżnicowane,
* sponsoring cieszy się dużą akceptacją u odbiorców i nie jest formą narzucającą się w przeciwieństwie do tradycyjnej reklamy,
* sponsoring wywołuje pozytywne skojarzenia wśród odbiorców, wyzwalając pozytywne emocje,
* sponsoring w sporcie kojarzony jest ze zdrowiem, dynamiką, sukcesem...
* sponsoring dotyczy różnych dziedzin życia (sport, kultura, ekologia, itp.), wśród których zdecydowanym liderem jest sport, a piłka nożna w szczególności obecność w sportowych blokach informacyjnych (TV),
* relacje w prasie sportowej i we wszystkich dziennikach (ogólnopolskich i lokalnych),
* transmisje telewizyjne z meczów nie są przerywane blokami reklamowymi.

Oferta Naprzodu obejmuje:
1. reklamę na bandach wokół boiska,
2. reklamę na strojach piłkarskich każdej z grup młodzieżowych i seniorskiej,
3. reklamę na zewnętrznym murze stadionu (od strony ulicy Bema),
4. reklamę na materiałach informacyjnych klubu,
5. reklamę na stronie internetowej klubu,
6. możliwość organizowania pokazów i promocji w czasie meczu,

 
Premium joomla themes

Sponsorzy klubu

ZOSTAŃ CZŁONKIEM KLUBU

GKS "NAPRZÓD-23" RYDUŁTOWY

DEKLARACJA


Doradztwo Podatkowe DELTA

 

 

 

 

Partnerzy klubu